Close

Prospects en sales leads herkennen

Welke prospect bezoekt je website? Hoe herken je een lead?

Je analyseert uiteraard je website verkeer via Google Analytics. En je kijkt dan ook via Audience -> Technology -> Network naar de domeinnamen van je bezoekers. Zo probeer je te achterhalen welke bedrijven je website bezoeken. Deze gegevens stuur je door naar je new business sales team.

Maar wat nu als je die bedrijfsnamen helder in een overzicht gepresenteerd kan krijgen met daarbij de link naar mogelijke LinkedIn contactpersonen? En een overzicht van bezochte pagina’s? Wat nu als je sales worden getraind in het goed opvolgen van leads en prospects?

Stel nu dat je die bezoekers een volgende keer een variant van jouw content kunt presenteren? Bijvoorbeeld een popup voor aanmelding op je nieuwsbrief? Of een link naar de pagina met een interessante whitepaper?

Herken nieuwe salesleads op een website

Herken prospects en leads

De informatie die prospects, leads en klanten dagelijks op je website achterlaten, kun je gebruiken om ze bij een volgend bezoek doelgericht te benaderen. Social Sales en SalesFeed werken samen en bieden je  overzichtelijke informatie over bedrijven op jouw website aan de hand van verschillende, waardevolle modules.

Je ziet niet alleen welke bedrijven je website bezoeken, maar ook hoe vaak ze de website bezoeken, in welke pagina’s zij geïnteresseerd zijn en welk gedrag ze vertonen.

Aanvullend ontvang je informatie over de kredietwaardigheid en zie je met welke contactpersonen je via LinkedIn verbonden bent.

Relevantie
Aan de hand van de inzichten die SalesFeed levert, is het voor jou en je salesteam makkelijker om te bepalen of het herkende bedrijf aansluit bij je doelgroepen en of het de moeite waard is om een actie te ondernemen om dit bedrijf en bijbehorende contactpersonen op te volgen. Zo besteed je tijd aan voor jullie relevante prospects.

Je marktbewerking en new business activiteiten worden zo doelgerichter. Je benadert geïnteresseerde prospects en leads en zit beter voorbereid aan de onderhandelingstafel.

  • Wil jij ook leads en prospects herkennen op je website?
  • Wil jij je salesteam de juiste leads aanleveren?
  • Wil je weten hoe je van prospects klanten kunt maken?

Samenwerking Salesfeed en Social Sales

Social Sales en Salesfeed werken samen om new business te stimuleren. Door onze samenwerking helpen we salesteams om de focus op de juiste leads en prospects aan te brengen met behulp van nieuwe online technieken.

Salesfeed levert de techniek, Social Sales levert de kennis. Nadat de code op je website is geïmplementeerd wordt de data verzameld. Tijdens een workshop van Social Sales wordt de werkwijze van data analyse, interpretatie en prospecting uitgelegd en getraind.

We leren je sales team om de juiste contactpersonen te bereiken en te benaderen met de juiste boodschap. We werken aan de hand van de DNA methodologie en werken met je sales team in vijf stappen naar een deal toe.

Prospects en leads herkennen?

Laten we afspreken en we vertellen je alles over de Social Sales aanpak. Met onze aanpak en begeleidende inspiratie zorgen we ervoor dat jouw  salesteam snel meetbaar resultaat bereikt. Een afspraak is zo gemaakt.

Powered by Story Chief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.